iloiset lukiani!☺

Powered By Blogger

joulukuuta 05, 2010

niissä luki !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

minä luin osan ja roosa lukeee myöhemmin. tänään on 6pj eli kuudespäivä joulukuuta ! niissä luki ---------- mun pitää nyt muistella. öö, en muista mut kohta kerron surullisia asioita!voittajat tietoa1.missä paikassa asuisit kilpailun voittaja julkastaan huomenna ainoastaaan mimmi112 on osallistunut):(: pysy blogissani! 2.tarina kisa!korjaa tarina minkä kirjoitin kukaan ei osallistunut! 3.lukia kisa kuka ekaksi on lukianai ja lähettää viestin oon lukiasi niin voittaa ja ylläri palkinto jollekkin! 4.kuka olisit kisaaan ei ole kukaan osallistunut!kukaan ei oo tehnyt kisoillle mitään paitsi mimmi112 kiitti ! mimmille!!!!!!!!!!!!!!!!! tassuttain cesilia ps. jos mimmi on paikallaniin mulla on asiaaa ja hauskaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

muista kommenteissani on säännöt!
1. älä kiroile äläkä käytä rumaaa kieltä
2. älä tee tyhmyyksiä
3. älä valhetele
olen iloinen jos käytät sääntöjä:)