iloiset lukiani!☺

Powered By Blogger

joulukuuta 24, 2010

aaaattoooooo!!


onko joulu aatossa pelottavaa esim joulu pukki mun mielest ei pelota mikään mummon kuva tällänen meiän mummo on meillä ja cesilia ja tekee sivuja!!!niin ei oo muuta tekemistä!!!!pelottaako mummo!!!ei en vaan pääse toiselle koneelle!!! ja sä vaan siellä teet kaikkee!!sillä on sulle lahjoja niin sä teet vaan juttujas!!ok!! nyt meni kerron mitä mun pitää tehä pitää sanoo onko reitti sopiva wc :seen ja sit pitää viiä ruoka ja valehdella et se on kipee! tosi kivaa ääk se tuli jo!mitä sä kerroit !!!!!! sori selitän en haluu et mummo kyselee ja muuta sanoo mun ja dawnen salaisuudet koska muutti ne ihan tyhmiksi ja kerto muille älkää törmäilkö sen nimi on minna sini oikeastaan toiste päin!!kerromme kuka sai sijan apu bloggari eka bloggarihan oli hannah montaana ja toinen on cesiliaaa!! jeeeeeeeee!!! kiitos kiitos!!!
taisit äänestää ittees???
no joo.mä kyl olisin muutenkin voittanut!


älä näsä oo! mimmi ei saanut pistettä harmi ja tama ja lovely natalia sai pisteen!! onnea tamalla on kiinnostava blogi ja lovelynatalialla taas on aika uutisellinen ja hauska!!mummo on rock ja se nolottaa mä sain lahjaks hannahin levyn !mun mielest on siistii ku on sellanen mummo ja sain asteen levyn haa!!!!mutta tänään on aatto ja muuten lähdetään matkalle joten kirjotetaan harvoin!mutta moikka menemme sivulle aste

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

muista kommenteissani on säännöt!
1. älä kiroile äläkä käytä rumaaa kieltä
2. älä tee tyhmyyksiä
3. älä valhetele
olen iloinen jos käytät sääntöjä:)