iloiset lukiani!☺

Powered By Blogger

joulukuuta 23, 2010

mä mä nyyh

sori en tehnyt pandaa panfuun ja jos muistatte oon dawne sport lemppari nimi dawne ! tietoja pandasta jonka aion tehä panfuun!!
nimi:dawne sport
lempi peli : cloud nummer nine
lempi väri:musta sininen(vihreekin on hyvä)
lempi paikka:linna joka huoneesta
motto : se kuka mua kiusaa ei saa sitä takaisin!
lempi leffa:panfun se crusio leffa ja haymiazakin leffat yms:liikkuva linna
kivoja asioita: futis lukeminen ulkoilu kavereiden kanssa olo bloggaaminen ja musiikin kuuntelu ja itse laulu.
tyhmiä asioita:kiusaaminen ötökät (anteeksi ötöt otte vaan tukalia)valehtelu siivoominen!
lempi biisi: monta esim :We no speak americano! moi moi täppi ja moi voi!!
lempi bändi :monta esim: cesilian ja lakka 555 bändi!!
missä asuisit : kamarian luona koska sil on ennustus pallo ja kiva huone!!!!!
kiitti
noin huomenna on aatto onko se hienoo !!! apu liitto on upeille pandoille eli sulle
pandan joka tulee liittoon pitää olla tälläinen
kiltti toisia kohtaan!
ei näsä viisas
ei saa pomotella
ei saa tehdä tyhmyyksiä!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

muista kommenteissani on säännöt!
1. älä kiroile äläkä käytä rumaaa kieltä
2. älä tee tyhmyyksiä
3. älä valhetele
olen iloinen jos käytät sääntöjä:)