iloiset lukiani!☺

Powered By Blogger

joulukuuta 20, 2010

heipparallaa




muutin blogiani!!!haittaako ? teen apu liiton mutta se voi kestää!!! milloin joulu kukat kuihtuvat?tässä hieno piparkakku juttu!!!nyt Mimmi 112 on voittanut yhden kilpailun johon kukaan muu ei osallistunut:(siksi ja saksi voin ehkä alkaa tehdä harvemmin kerran viikossa?joka toinen päivä ?nyt mariina panda selittää kaiken!hello ! anteeksi mulla oli hepuli mutta en kirjoittanut tuota vaan mun pikku sisko ! se tyhmä luki mun näytelmä lapun ja viestin sekotuksen jonka mun piti viiä sinne siksi koska piti kertoo jostain aiheesta ja sotkusesta ja kirjoitus virheellisestä niin että sorry ! tuun kohta kouluun!tasuttai marina ipana noin tulin wc:stä mitä tähän on kirjoitettu sori tässä kuva toi auttamiseen liittyvä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

muista kommenteissani on säännöt!
1. älä kiroile äläkä käytä rumaaa kieltä
2. älä tee tyhmyyksiä
3. älä valhetele
olen iloinen jos käytät sääntöjä:)