iloiset lukiani!☺

Powered By Blogger

marraskuuta 24, 2010

kirja vinkki kuvia tarinakisa

kuka oisit sanon nimeltä vasen on rosa keskellä on mona ja oikeella mariannna

  • moi nyt on kirja vinkki mutta tämän jlkeset ei oo yhtähyvii ku nää aikaset okei kirja on toinen enid blytonin kirja oota arvoitus sarja en oo lukenut sitä mutta tiiän ja oon kuuullut et se on hyvä! oeki doeki lol nyt näytän kuvia tai enpäs näytäkkää tää on jumissa sorry mut nyt on tarina kisa kerron tarinan ja korjaatte sen koska kirjoitan sanoja väärin kirjoita kommenttiiin sana joka on väärin ja miten se korjataaan olipa kerran tyttö jokka oli aina värässä hä puhui ouosti muta kakailikin hutsiiin mikä neuvostoliitttopientä tirskahtelua vaati tekeminen hhhhhhhhhhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitirsk kuva hihi loppuuun hhoooohohohoohhoho

2 kommenttia:

  1. Moi!

    Voitko olla mun blogin lukja niikun mä oon sun mun blogin osoite on http://mussukkinblogi.blogspot.com/

    Kiitos jos meet lukjaksi;)

    VastaaPoista
  2. kiitti tiedosta ja olen lukiasi koska olen sitä miettinytkin

    VastaaPoista

muista kommenteissani on säännöt!
1. älä kiroile äläkä käytä rumaaa kieltä
2. älä tee tyhmyyksiä
3. älä valhetele
olen iloinen jos käytät sääntöjä:)