iloiset lukiani!☺

Powered By Blogger

marraskuuta 24, 2010

iglu lammasja hätäkortti


moi mä sain kaveri kutsun kun olin pandaasipun koulussa mindianna sanoi ollaan ystäviä se lohdutti mutta epä lohduttava ja hätä juttu tää oli mariina panda ei ehkä tykkää musta ja kerron miksti hän lähetti kortin josssa luki :moi cesilia lähden täältä saarelta pois eikö tylsäää ei olla kirje kavereita ja koulussa min -dianna joka lupasi olla vaan mun ystävä niin että bye morozi tapsuttain mariina panda!Q minun mielestä tässä on mätää ai niin min diannahan lupasi olla mun ystävä mutta on mariina pandan ystävä ja vaihtaa koulua huomenna siis tää on outoo oikeasti tää on outoo mut nyt kerron et panfussa on ollu iglu ja on tänäään huomenna kutsut majassani klo 6-7 panfussa on lammas ja nyt yllätys tyttydy tiditti daa mun blogiin tulee toinen kin kirjoittaja nimeä en ikinä muista mut kuiten kin kuva loppuun ainiin ihan kohta koska teksti aika päättyy mulla kirjotan loput bye bye

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

muista kommenteissani on säännöt!
1. älä kiroile äläkä käytä rumaaa kieltä
2. älä tee tyhmyyksiä
3. älä valhetele
olen iloinen jos käytät sääntöjä:)