iloiset lukiani!☺

Powered By Blogger

joulukuuta 28, 2011

uuden vuoden bileet ja kpp

Moi! Uuden vuoden bileet on ihan just ja mä en välttis pääse bloggaamaan !
No vastaan Ellan ja Maxin kysymyksiin!Ihan vaan huvikseni jo.
1. Mikä oli teidän vuoden 2011 tärkein kokemuksenne?

Mulla on kai korvisten laitto (se tapahtuu huomenna) ja että tutustuin panfussa

stina1 ja muihin ihaniin pandoihin.

2. Mitä mä puen päälle sinne uudenvuoden juhliin??

Mä puen kai jotain värikästä ja en laita mekkoa.Laitan jotkut aurinko lasit

(piloottilasit) ja jonkun kivan tukan

no ei muuta

tassuttain

cesilia

PS.

perjantaina eli huomenna on

kulttispäivä.

PPS.

ei tule tänäänkään kuvia tsemppiä

huomiseen;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

muista kommenteissani on säännöt!
1. älä kiroile äläkä käytä rumaaa kieltä
2. älä tee tyhmyyksiä
3. älä valhetele
olen iloinen jos käytät sääntöjä:)