iloiset lukiani!☺

Powered By Blogger

elokuuta 31, 2011

PARHAAT LOPPAA

TAFFEL LOPPAA!!
PERRO9 LOPPAA!!!!!!
MUSI LOPPAAA!
ANSKUMURU123 LOPPAA!
ANSKUMURULOPPAA!
TUMA2K10 LOPPAA!
BALETTI PANDA LOPPAA!
LOVELYNATALIA LOPPAA!!!
JA NIIN EDES PÄIN!!!!!!!
Haluatko murtaa pikku pandojen sydämmet!!!???
Vaikka panfu olisi mielestäsi LAPSELLINEN harkitse asiaa viikon ajan!
Ja ajattelet että on tuhma kun pakotan niin en pakota mutta mä itken tästä kai kohta!
onko muita kuuluisia kun TILLERVO,CHUCHU JA KATAOMG ja kohta hekin ovat yli ikäisiä!!!!!!
Mutta eikö teille olisi vaikka antaa pandanne eteen päin ! jotkut jotka haluavat julkkikseksi niin antaa niille vara pandaksi tai itselleen muistoksi ja antaa pikku siskolle tai käydä sillä katsomassa ystäviä!!!!! olen halunnut lopata 2KERTAA mutta pandat auttoivat minua etten loppaa kuuntelen hyviä ystäviäni aina!
tassuttain
CESILIANO!

5 kommenttia:

  1. Muakin harmittaa, kun jotkut lopettaa. Mä en kuitenkaan tee sitä vielä pitkään aikaan. :') Vaikka oon jo 12, tykkään pelata ja blogata Panfusta. En kyllä tiedä, miten pitkään intoa riittää, toivon mukaan vielä pitkään <3

    VastaaPoista
  2. Niinpä tillervo. Mäkin olen 12v ja silti pidän Panfusta. En minäkään aio lopata

    VastaaPoista
  3. nii just! lovea tulee ikävä ja ankumurua kin

    VastaaPoista

muista kommenteissani on säännöt!
1. älä kiroile äläkä käytä rumaaa kieltä
2. älä tee tyhmyyksiä
3. älä valhetele
olen iloinen jos käytät sääntöjä:)